• 1403/03/07
  • - تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیگیری افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیگیری افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی با معاونان آموزشی کلان منطقه ۵ در شیراز، با توجه به نیاز کشور به رشته پرستاری، بر پیگیری افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «بهروز عطارباشی» در این نشست گفت: با توجه به مطرح شدن افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس، پیگیری های لازم در این خصوص از طریق وزارت انجام می شود.

دکتر «افشین امینی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قددرانی از پیگیری های انجام شده در این خصوص، مطالبی درباره توانمندی ها و نیازمندی های آموزشی دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه دکتر «سید فخرالدین مصباح اردکانی»، رییس مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم(ع) سپیدان دیگر عضو این نشست بود که به ارایه گزارشی درباره اقدامات انجام شده و وضعیت آموزشی مجتمع زیرمجموعه خود پرداخت و خواستار مصوب شدن این مرکز و صدور مجوز در سطح وزارت شد که دکتر عطارباشی دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت نیز در این خصوص اعلام همکاری کرد.

توضیح کارگروه های برنامه های جامع عدالت در دانشگاه های کلان منطقه، بیان چالش ها اعم از جذب هیات علمی، رشته های درصدد راه اندازی و رشته های مورد تقاضای دانشگاه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

  • گروه خبری : تازه‌های خبر
  • کد خبری : 102729
کلیدواژه